Mainonta

Hakukonemainonta

Hakukonemainonta on tehokas tapa saada laaja näkyvyys hakukoneiden käyttäjien keskuudessa. Google­-hakusanamainonta toimii niin, että mainokset tulevat esiin asiakkaan määräämillä hakusanoilla hakutulosten rinnalle. Google­-mainos on tarkasti kohdennettavissa — hakusanamainokset saadaan näkymään maantieteellisesti rajatulla alueella juuri haluamillanne hakusanoilla.

Mainosten näyttäminen ei maksa mitään — kustannuksia syntyy vasta, kun asiakkaanne kiinnostuu mainoksesta ja vierailee mainoksen kautta kotisivuillanne. Saatte tarkasti mitattavaa hyötyä Suomen käytetyimmässä hakukoneessa. Hakukonemainonta on erinomainen tapa tuoda esille esimerkiksi uutuustuotteita ja nostaa yrityksenne avainpalvelut asiakkaiden nähtäväksi. Saatte tarvittaessa myös yksityiskohtaista tietoa sivuillanne vierailleista yrityksistä tarjoamallamme seurantaohjelmistolla.

Me tarjoamme kustannustehokasta Google­-hakukonemainontaa alan huippuosaajien toteuttamana.


Youtube-mainonta

Videomainokset saavat ihmiset valitsemaan juuri teidät.

Maksatte ainoastaan, mikäli mainoksenne katsotaan kokonaan, yli 30 sekuntia, tai mikäli mainostanne klikataan. Mainoksenne voidaan kohdistaa esimerkiksi tietylle maantieteelliselle alueelle, sukupuolelle, tai ikäryhmälle. Ette siis tuhlaa rahaa mainostamalla ihmisille, jotka eivät ole kiinnostuneita yrityksestänne.

YouTube­-mainonnan hyödyt: ­

Asiakkaanne käyttävät YouTubea toimialastanne riippumatta — mainonnalla tavoitatte heidät.­

Tavoitatte suuret massat helposti, mainostittepa sitten yksittäistä tuotetta, palvelua, tai mikäli haluatte brändillenne lisää näkyvyyttä. ­

Suuret massat takaavat laajat näkijämäärät — tavoitatte asiakkaanne nopeasti ja juuri sieltä, missä he vapaa­-aikanaan ovat. ­

Mainonnan kohdistaminen ja toimivuuden mittaus on erittäin tarkkaa.­

Video on rajattavissa näkymään esimerkiksi avainsanojen ja kiinnostuksen mukaan.

­Keskimääräinen hinta katselukerralle on 0,05 € ­ 0,15 €.

 

Radiomainonta

Digiporkkana toteuttaa upeat ja laadukkaat radiomainokset. Nykyaikaisessa mediamaailmassa radiomainos on kustannustehokkain mainosmedia. Radiokanavan valintaan vaikuttaa merkittävästi radioaseman musiikkitarjonta ja tyyli.

Radio on siellä missä tekin olette, siksi radiomainos on yksi tehokkaimpia mainosmedian muotoja. Radiomainos tavoittaa kohderyhmänsä aktiivisimpien tuntien aikana — juuri silloin kun asiakkaanne tekevät ostopäätöksiä. Radiomainonnan etuna on, ettei sitä vältellä tietoisesti esimerkiksi kanavasurffailun tavoin. Radiomainos tukee muita mainoskanavia ja siksi onkin erittäin tärkeää, että mainostaja tiedostaa myös muut digimedian mahdollisuudet ja mainostaa näissä medioissa samanaikaisesti. Erimerkiksi samaa äänimaailmaa voidaan käyttää yritys­, mainos­, tai tuotevideoissa vahvistamaan mainoskampanjaa. Radiomainos johdattaa asiakkaat mainostajien kotisivuille, jolloin myös ostopotentiaali kasvaa merkittävästi.

Paikallinen vai valtakunnallinen radiomainos?

Mainostusalue päätetään mainostettavan tuotteen, tai palvelun perusteella. Paikallisena toimijana paikallisradiot ovat juuri teitä varten. Valtakunnallisilla toimijoilla, esimerkiksi verkkokaupoilla, taas paras vaihtoehto on valtakunnallinen media. Valtakunnallinen media ei kuitenkaan sulje pois kohdennettua paikallista radiomainontaa. Radiomainonta on ja pysyy, siksi radiomainoksilla voidaan reagoida erittäin nopeasti muuttuviin olosuhteisiin ja tilanteisiin — se tavoittaa kohderyhmänsä heti.

Digiporkkanan radiomainos sisältää kaiken tarvitsemanne:

­Käsikirjoituksen ­
Audiosuunnittelun ja toteutuksen
­Spiikit ja spiikkaajat
­Audion oikeaoppisen enkoodauksen
­Jakelun juuri sinne minne te haluatte

Kiinnostuitteko? Pyytäkää tarjous, me kerromme lisää radiomainoksen voimasta!

DISPLAY-MAINONTA

Display­-mainonta on nykyaikainen vaihtoehto perinteiselle Google­-mainonnalle. Mainos Display­-verkostossa tavoittaa noin 90 % suomalaisista internetin käyttäjistä.

Display­-verkoston mainonta voidaan toteuttaa kuva­-, banneri­-, tai tekstimainoksina. Mainonnan tehostamiseksi suosittelemme käyttämään kampanjaanne sopivaa kuvaa.
Sillä lisätään näkyvyyttä ja tavoitetaan uusia asiakkaita. Sen avulla luodaan positiivisempi ja voimakkaampi mielikuva sekä yrityksestänne että tuotteistanne ja palveluistanne.

Display­-mainonta suunnitellaan tarpeidenne mukaan, haluattepa sitten tuoda uuden tuotteen markkinoille, ylläpitää yrityksenne brändiä, tai hankkia uusia asiakkaita. Mainoksia näytetään Google Display Networkin kumppaneiden sivustoilla, joita on maailmanlaajuisesti yli miljoona. Tunnetuimpia Suomessa ovat esimerkiksi YouTube, Gmail, Iltasanomat, Mtv3.fi, sekä Suomi24. Mainontanne kohdistetaan juuri teille sopiviin mainoskanaviin, unohtamatta sivuston sisältöä ja kohderyhmää — te saatte mainonnasta maksimaalisen hyödyn.

Mikäli kiinnostuitte Display­-mainonnan tarjoamista mahdollisuuksista, ottakaa yhteyttä ja me kerromme miten voimme auttaa juuri teitä.

Interaktiivinen video

SUOMALAISTEN TELEVISIONKATSELU ON MUUTTUMASSA, LUVUT ALLA PROSENTTEINA

Keitä suomalaiset YouTuben katsojat ovat?

Alle 40-vuotiaat
Yli 40-vuotiaat
Miehet
Naiset